Uporabnik (kupec) ima pravico, da v 14-ih dneh od dne prevzema naročenih izdelkov Trgovcu na kontaktni elektronski naslov info@edeva.si, sporoči, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni potrebno navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov Trgovcu v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe bremeni uporabnika (kupca), je strošek vračila izdelkov Trgovcu.
Kupljene izdelke je potrebno vrniti Trgovcu najkasneje v roku 30-ih dni od dne oddanega sporočila o odstopu od kupoprodajne pogodbe.
Kupec naj obvezno priloži tudi kopijo naročila ter podatke za vračilo kupnine. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je vpisal pri oddaji naročila. Račun hranimo v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo (račun) preko našega kontaktnega naslova: info@edeva.si. Naslov za vračilo blaga trgovcu je Legom d.o.o., Golice 4, 1219 Laze. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Izdelek, ki ga želite vrniti, mora biti neuporabljen oz. ne sme imeti vidnih znakov uporabe, nenošen, neopran, čist in nepoškodovan, z originalno etiketo, nepoškodovano, tekstilni izdelki ne smejo biti oprani (vonj po pralnem sredstvu ali mehčalcu), natikači ne ponošeni ali umazani, na USB mešalnikih ne sme biti obrabe ali poškodbe. Izdelke, ki so prodani v embalaži, je potrebno vračati v originalni embalaži z originalnimi etiketami. V primeru odstopa od pogodbe si ponudnik pridružuje pravico do uveljavljanja zahtevka za povračilo zmanjšane vrednosti blaga.
V primeru odstopa od pogodbe trgovec kupcu nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila z nakazilom na transakcijski račun, ki ga kupec posrduje ob vračilu.. Trgovec ne sprejema pošiljk z odkupnino. Vračila se ne vračajo gotovinsko. Morebitne koriščene promocijske kode in drugi popusti pa se uporabniku (kupcu) ne vrnejo. Koriščeni darilni bon trgovec vrne v obliki dobropisa.
Pričetek postopka vračila pričnete s poslanim e-poštnim sporočilom na info@edeva.si. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:
– Vaš elektronski naslov
– Ime in priimek
– Naslov prebivališča
– Številko naročila in računa
– Navedbo izdelkov, ki jih vračate
– Kako ste plačali (Paypal, kartica, po povzetju, po predračunu) ter če številko vašega transakcijskega računa (SI56 xxxx xxxx xxxx xxxx), kamor vam bomo nakazali prejeta plačila
– Vašo telefonsko številko
Blago ki ga vračate pošljite na naslov Legom d.o.o., Golice 4, 1219 Laze.
Na kuverto se podpišite in vanjo vstavite kopijo naročila. V kolikor dobimo paket brez podatkov, ne bomo vedeli kdo je pošiljatelj in vaša vloga ne bo rešena.
V spletni trgovini pa omogočamo tudi zamenjavo izdelka. V primeru menjave stroške poštnine krije kupec.
Pričetek postopka menjave izdelka pričnete s poslanim e-poštnim sporočilom na info@eDeva.com. V elektronskem sporočilu navedite naslednje podatke:
– Vaš elektronski naslov
– Ime in priimek
– Naslov prebivališča
– Številko naročila in računa
– Navedbo izdelkov, ki jih vračate
– Navedba izdelka ki ga vračate/menjate (želite drugo velikost ali bravo) in navedba izdelka, ki želite da vam ga pošljemo namesto vrnjenega izdelka (velikost ali barva).
– Vaša telefonska številka
– Pripis, da ste seznanjeni, da krijete stroške menjave izdelkov
Blago ki ga vračate pošljite na naslov Legom d.o.o., Golice 4, 1219 Laze.
Na kuverto se podpišite in vanjo vstavite kopijo naročila ter navedite kateri izdelek želite prejeti (tip izdelka, velikost, barva). V kolikor dobimo paket brez podatkov, ne bomo vedeli kdo je pošiljatelj in vaša vloga ne bo rešena.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete organizacije nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga, ne da bi bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

10. Stvarna napaka in garancija
Stvarno napako lahko kupec uveljavlja takrat, ko:
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila trgovcu znane oz. bi mu morala biti znana
• izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno dogovorjene oz. predpisane
• je trgovec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na računu ali na garancijskem listu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil in pogojev, navedenih na garancijskem listu ter ob predložitvi naročila. Garancijski rok je naveden na garancijskem listu ali na računu. Informacija o garanciji je navedena tudi ob predstavitvi izdelka v spletni trgovini. Če v spletni trgovini informacije o garanciji ni, potem izdelek garancije nima. Izdelek se preverja z drugim brezhibnim izdelkom enake vrste in z izjavami trgovca oz. navedbami na izdelku samem.
Kupec mora za uveljavljanje stvarne napake ali garancije na elektronski naslov info@edeva.si poslati naslednje podatke:ime in priimek, elektronski naslov, naslov prebivališča, poštna številka, naslov kamor naj trgovec pošlje nov artikel, številka računa, navedba izdelka glede katerega uveljavlja stvarno napako ali garancijo, opis stvarne napake oziroma razlog uveljavljanja garancije, kopijo naročila. Izdelek za katerega uveljavlja stvarno napako ali garancijo mora poslati na naslov Legom d.o.o., Golice 4, 1219 Laze. Na kuverto se podpišite in vanjo vstavite kopijo naročila. V kolikor dobimo paket brez podatkov, ne bomo vedeli kdo je pošiljatelj in vaša vloga ne bo rešena.

Kupec je po zaključku obravnave garancije ali stvarne napake obveščen po telefonu ali preko e-maila. Trgovec kupcu izdelek pošlje v roku 14 dni od dneva obvestila. V kolikor trgovec kupcu ne more posredovati novega artika, bo kupca zaprosil za številko transakcijskega računa, kamor mu bo vrnil prejeta plačila za izdelek za katerega je kupec uveljavljal stvarno napako ali garancijo.